Європейські стандарти, нехай і з деяким запізненням, все ж готуються до приходу в Україну, пише auto.ria.com.
Процедура отримання медичного допуску для водіїв і кандидатів у водії буде змінена на підставі Директиви 2006/126/ЄС, плану її імплементації та «Стратегії підвищення дорожньої безпеки 2020», запропонованої Кабміном. Що ж чекає на українських водіїв найближчим часом?
Імпортні норми
Перелік діагнозів, що забороняють чи обмежують отримання водійського посвідчення або окремих категорій, досить об’ємний, і, в першу чергу, цікавий медикам. Водіям слід знати, що список хвороб за європейською версією набагато актуальніший у порівнянні із застарілим, чинним у нас переліком, за яким практично кожна друга людина може бути недопущеною до керування ТЗ. Європейські вимоги більш лояльні, але лише в певних моментах. Наприклад, в чинному указі МОЗ немає шансів отримати водійські права при гостроті зору нижче 0,1 на одному оці, в той час як Директива ЄС дозволяє водити навіть при відсутності одного ока, але, правда, після проходження спеціального навчально-реабілітаційного курсу.
Помітно більше уваги приділяється психофізичним якостям досліджуваних. Відкинувши всі легенди про європейський «Ідіот-тест», який, швидше, несе виховну функцію, слід зауважити: отримати довідку від психолога буде складніше. Доведеться пройти спеціальне тестування, у результаті якого можна буде зрозуміти: чи готова людина відповідально керувати транспортним засобом, чи ні. Го...